En (ny) liten blogg om film

Mot skrivkrampen - starta ny blogg

Alldeles för ofta när jag sett en film börjar jag tänka för långt i vad man kan skriva om den. Ibland lyckas jag pussla ihop det och får till någonting mellan en analys och en recension, men många gånger ger de där tankarna bara skrivkramp. För att råda bot på det har jag nu startat en alldeles ny blogg om film, med korta och koncisa recensioner. Det är några kommentarer om handlingen och ett par rader om vad jag gillar eller ogillar med utförandet och innehållet. We Could Watch Movies kallar jag den, och ni är hjärtligt välkomna att börja följa, eller bara titta in sporadiskt. Säg gärna hej, eller lämna en kommentar om filmerna!

Lämna en kommentar

Filed under Film

Kommentera

